أحمد فهمي يرد على معجبة علقت على صورة لبنات أخيه من حفل زفافه ب ” وصلة شتائم “

تم نشره الثلاثاء 17 أيلول / سبتمبر 2019 06:56 مساءً
أحمد فهمي يرد على معجبة علقت على صورة لبنات أخيه من حفل زفافه ب ” وصلة شتائم “
احمد وكريم فهمي

المدينة نيوز :- نشر الفنان المصري ” كريم فهمي ” عبر حسابه الشخصي على موقع ” إنستجرام ” صورة جمعته بزوجته وابنتيه ” كاميليا وناعومي ” مع أخيه الفنان ” أحمد فهمي ” وزوجته الفنانة ” هنا الزاهد ” من حفل زفافهما .

وقام كريم بوضع استيكر قلوب على وجهي ابنتيه حتى لا يكون ظاهرا .. وهو ما أثار الجدل والتعليقات السلبية على الصورة .

فجاء تعليق يحمل تنمرا وإساءة كبيرة له ولإبنتيه من قبل إحدى المتابعات التي قالت : ” قلوب إيه إللي حاططها على وش العيال مش فاهمة الفكرة .. يعني شعرها اللي شبه سلك المواعين دا مش هيتحسد ووشها إللي هيتحسد .. سامحني يا رب بس مش قادرة اسكت بجد ” .

ليرد عليها كريم فهمي قائلا : ” بصي أنا عمري ما غلطت في حد بس هتغلطي في بناتي هتسمعي كلام ميطلعش مني .. أنا هحترم ان ليكي أب هيزعل لوأنا غلطت فيكي ويمكن يتدارك غلطته في التربية ” .

 

ولكن لم يأتي تعليق كريم فهمي مرضيا لأخيه أحمد فهمي الذي بادر بالدفاع عن أخيه وبناته وهاجم المتابعة في تعليق عبارة عن ” وصلة شتائم ” ووصفها بكلمات تندرج تحت طائلة جرائم السب والقذف .

فقال أحمد فهمي : ” انا مش لاقى المومس اللى شاتمة كاميليا و ناعومى .. ما هو لما واحدة يوصل بيها النفسنة على اطفال يبقى اكيد ريحتها اوسخ من رجلى الساعة ٣ الضهر و انا لابس جزمة من غير شراب و فاقدة الأمل انها تتجوز و بينى و بينك دا احسن عشان الاشكال الوسخة دى مينفعش تتكاثر .. دا المفروض يعقموهم كمان ” .