زوجة أحمد الفيشاوي ترد على منتقدي رقصها في الشارع: “انتو ناس تافهين وفاضيين”- (فيديو)

تم نشره الإثنين 09 كانون الأوّل / ديسمبر 2019 11:38 صباحاً
زوجة أحمد الفيشاوي ترد على منتقدي رقصها في الشارع: “انتو ناس تافهين وفاضيين”- (فيديو)
ندى الكامل وأحمد الفيشاوي

المدينة نيوز :-  تعرضت ندى الكامل زوجة الممثل المصري أحمد الفيشاوي لموجة من الانتقادات بعد نشرها فيديو وهي ترقص في الشارع إلى جانب سيارتها.

وانتقدها بعض المتابعين واتهموها بأنها تستعرض ممتلكاتها عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

لكن ندى قررت الرد على ذلك بشكل عنيف، مشيرة إلى ان السيارة التي ظهرت في الفيديو هي واحدة من 3 سيارات تمتلكها، مؤكدة أنها لا تستعرض ممتلكاتها، ملقية اللوم على ما تكتبه وسائل الاعلام.

وكتبت عبر صفحتها على فيسبوك: ” انتوا ناس رخمين وبايخين وتافهين وفاضيين..وأنا قررت ابقي زيكوا..لا عربيتي مش ب مليون جنيه عربيتي تمنها ٢ مليون و٦٠٠ الف. ودي عربيه واحده من التلاته اللي عندي وكلهم مفيش منهم غير قليل…  وانتوا ناس جهله ومش عارفين حتي دي اي فئه..عربيتي E CALSS COUPE…مش cla والا اللي قولتوه ده..يا رخمين يا فاضيين. لازم يعني اعمل showing يعني!! وأبين نعم ربنا ليل نهار ونستعرض والناس اللي حظها قليل نفضل نزهقها ب الأخبار دي والتصرفات المريضه اللي للاسف بقت موضه رخيصه عند بعض الناس للاسف ؟؟ كل انسان عنده نعمه متاخد منه حاجات قصادها كتير وانا اتحدي صاحب الخبر ده وغيره وبطلب منه ياخد ده كله ويعيش عيان وأنا مش عاوزه حاجه غير الصحه وراحه البال والنوم من غير هم أو خوف إني هصحى بكره والا لا..عيب عليكم”.