بوسي لوالدها: إنسى يا محمد يا شعبان إن ليك بنت

تم نشره الأربعاء 04 تشرين الثّاني / نوفمبر 2020 09:16 صباحاً
بوسي لوالدها: إنسى يا محمد يا شعبان إن ليك بنت
بوسي

المدينة نيوز :- قال والد الفنانة المصرية بوسي، الحاج محمد شعبان: "في البداية كنت كويس أنا وبنتي، لحد ما أصيبت بماء بعيني، ومبقتش بشوف فيها خالص، وأنا حالياً ما عندي دخل، وفي البداية كانت بوسي بتبعتلي فلوس 1000أو 2000جنيه".

وأضاف في مقابلة تلفزيونية في برنامج (واحد من الناس)، "دخلت بمشاكل مع جوزها وبعدت عني، وبعدين عملت بلوك على الرقم بتاعي، وطبعاً كل بيت فيه أسراره، ممكن اتكون شايلة منيّ، أو حد بيزن على ودنها عشان يتقرب منها وياخد فلوس".

وأكد أن هناك طرف أخر حرضها على والدها، مشيراًإلى أنه لم يربي بوسي وأنه طلق والدتها وهي صغيرة، ولم تكن تعلم من الذي كان يصرف عليها.

وأوضح والدها، "أنا كنت بصرف عليها وخالها، وأنا لم أراعيها وهي صغيرة، والدتها هي التي صرفت عليها، وابنتي لم تلومني ولم تعاتبني، ومن أول مقابلة لها عند خالها، لم يحصل بينا كلام ولى عتاب".

وقال: "أنا زعلان منها لاني أبوها وليش متسألش عليا، وحتى لو لم أراعيها، والرسول بيقول أنت ومالك لأبيك، وطبعاً أنا قصرت في بوسي".

وأشار، "حاولت اتواصل مع بوسي من خلال رقم بنت أختها؛ وقالت إنت عايز مني إيه، مش عايز منك حاجة عاوز أشوفك أنا أيمي قريبة في الدنيا، وأنا عايز أعمل عملية في عيني، وشالو عداد الميا من البيت، وعدتني انها هبعتلي فلوس، وشالت البلوك عن التليفون بتاعي".

وأضح، "لما طلعت في الصحافة، رنت عليا وقالتلي اسمع يا محمد يا شعبان إنسى إن ليك بنت اسمها بوسي "