ابنة عمرو دياب تنفق على نفسها ووالدتها تكشف السبب - فيديو

تم نشره الأربعاء 27 تشرين الأوّل / أكتوبر 2021 08:02 مساءً
ابنة عمرو دياب تنفق على نفسها ووالدتها تكشف السبب - فيديو
ابنة عمرو دياب

المدينة نيوز :- كشفت الفنانة المصرية شيرين رضا أن "نور عمرو دياب"، ابنتها من زوجها السابق نجم الغناء تتولى الانفاق على نفسها، رغم ثراء والديها.

وقالت شيرين، خلال مقابلة مع برنامج "كلمة أخيرة" على قناة "ON E" المصرية، مساء الثلاثاء، إن "نور" ابنتها تعمل لجلب المال وتحمّل نفقاتها الخاصة، رغم أنها وعمرو دياب قادران مادياً على الإنفاق على ابنتهما، لكنهما يفضلان أن تعتمد على نفسها.
وتابعت: "فرحت لما نور قالت إنها هي اللي بتصرف على نفسها، إحنا قادرين نصرف عليها، لكن معظم الأطفال اللي اتربوا معاهم كل حاجة مابيحسوش إنهم محتاجين يحاربوا".

وأوضحت شيرين أن فلوس الآباء ستؤول حتما في النهاية إلى أبنائهم، لكنهم لن يعرفوا قيمة المال إلا إذا عانوا لأجل الحصول عليه، كما أن الآباء يفتخرون عادة بكفاح أبنائهم واعتمادهم على أنفسهم.

وأضافت "محتاجين نزرع ده في ولادنا، باباها اشتغل وعمل فلوسه.. وأنا اشتغلت وعملت فلوسي، وفي النهاية الأولاد هياخدوا كل ده لكن لازم يعرفوا قيمة الفلوس".
وهاجمت الفنانة المصرية، خلال المقابلة، المتنمرين على ابنتها نور عمرو دياب، قائلة: "بيقولولها شكلك عامل كده ليه؟ أنا نفسي بقى يوروني هما شكلهم إيه، أنا أصلًا أكبر متنمرة في الدنيا".

وتابعت: "لما حد ييجي يتنمر على بنتي هشطفه وأزرعه في الأرض، وقررت أنى أسكت لكن عايزه أسأل الناس سؤال؟ فرجوني جمالكم وحلاوتكم وجسمكم ودرستوا فين واتعلمتوا إيه؟". ومضت قائلة "قبل ما تتنمر على حد شوف إنك لازم تبقى أحسن منه، والسوشيال ميديا بقت مؤذية".